محور سازمان ها:
۱. سازمان مدیریت شهری:
الف) آقای مرتضی جمشیدی برای مقاله: بازیعای رایانه ای و آموزش فرهنگ شهروندی
ب) خانم فرخنده فاضل بخششی برای مقاله: بررسی اتاقهای فرار در مدیریت شهری
۲. ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی:
الف) خانم فاطمه کاکا، پروانه قدسی و پریسا تجلی برای مقاله: اثربخشی بازیهای رایانهای برمجری مرکزی و حلقه واج شناختی
ب) زهرامحمدپور، حسام ساکیان و محسن دادجو برای مقاله: بررسی روش نوین آزموندهی بر محتوای تعاملی
ج) نصیبه صرامی، جواد راستی و نگین لقمانی برای مقاله: طراحی و اعتبارسنجی بسته واقعیت ترکیبی سایکوورس
د) مهدی حق وردی برای مقاله: جنگ سایبرشناختی در حوزه بازیهای دیجیتال
محور پایاننامهها:
پایاننامه برتر: امیرحسین ودیعی نوقابی برای مقاله: مطالعه مردمنگارانه روابط سلطه در بازیهای ویدئویی
پایاننامه شایسته تقدیر: نیما سیاوش برای مقاله: تولید و ساخت یک فیلم کوتاه تعاملی با مطالعه بر مفاهیم نظری گیم
محور کتاب سال:
مهدی کاشفی فرد و نازنین نوری برای ترجمه کتاب: دستینه مطالعات بازیهای رایانهای
کتاب شایسته تقدیر: آقای مرتضی جمشیدی برای کتاب: از هفت سنگ تا کالآف
محور بازیهای جدی:
شایسته تقدیر: آقای مهدی حقوردی برای مقاله: جنگ سایبر شناختی
مقاله شایسته تقدیر در محور ویژه بازیهای رایانهای و بازی جدی:
نسیبه صرامی، جواد راستی و نگین لقمانی برای مقاله: طراحی و اعتبارسنجی بسته واقعیت ترکیبی سایکوورس
مقاله برتر بازی جدی سال:
جواد راستی و نگین سادات لقمانی
برای مقاله: طراحی بازی رایانهای حرکتی مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی گین اوا با قابلیت شخصی سازی برای کنترل نشانگانگان تکانش گری و نقص توجه در کودکان مبتلا به ADHD
۱ _محور بازی های رایانه ای، ارتباطات و جامعهشناسی:
رتبه سوم: احمدرضا علیخانی برای تالیف مقاله مصادیق همگرایی ارتباطی در بازی های دیجیتال موبایلی
رتبه دوم: فرهاد بیانی و فاطمه باقری برای تالیف مقاله: تحلیل جامعه شناختی زمینههای گرایش به بازیهای رایانهای و پیامدهای آن در میان دختران رشت
رتبه اول: مرضیه داوری دولت آبادی برای تالیف مقاله: تحلیل و بررسی قابلیتهای داستانهای عامیانه فارسی در طراحی بازیهای رایانهای
۲_محور بازیهای رایانهای و مدیریت رسانه
رتبه سوم: فاطمه درخشان برای تالیف مقاله چالشهای زیستبوم صنعت بازیهای دیجیتال
رتبه دوم: علی کرمی، فرهاد نظریان، حامد فروزان و افشین متقی برای تالیف مقاله: لایههای شناختی بازیهای رایانهای
رتبه اول محمد مهدی بهرامی برای مقاله خوانش شرقشناسانه از خاورمیانه در بازیهای ویدئویی
۳_ محور بازیهای رایانهای، مدلهای اقتصادی و کسب و کار
رتبه سوم: مسعود کوثری و حسام الدین قاسمی برای تالیف مقاله موانع تولید و انتشار بازیهای رایانهای در ایران
رتبه دوم: ابراهیم پاک و ایوب محمدیان برای تالیف مقاله برون سپاری به عنوان مدل درآمدی، تناسب ژانر و میزان تعامل و درگیری گیمر در درآمدزایی بازیهای دیجیتال
رتبه اول: مهتاب خلیلی و مونا بنسبردی برای تالیف مقاله گیمیفیکیشن و تاثیر آن بر وفاداری کاربران به برند در پلتفرمهای پخش زنده آنلاین
۴_ محور بازیهای رایانهای، فناوری و تکنولوژیهای نوین
رتبه برتر: فاطمه هاشمی زاده، نگین لقمانی و جواد راستی برای تالیف مقاله مروری بر ظرفیتهای واقعیت مجازی تعاملی برای توسعه فرهنگ گردشگری